img

LinkedIn – narzędzie do sprzedaży usług prawnych

  • Dorota Grzelińska
  • 06/08/2019

LinkedIn, to portal biznesowy najchętniej używany przez prawników. Rzeczywiście jest to doskonałe narzędzie do budowania relacji szczególnie, gdy docelowym klientem Kancelarii jest klient B2B.

img

RANKINGI PRAWNICZE. Kiedy i w których warto brać udział oraz jak zakomunikować wyróżnienie?

  • Ewa Gajewska, Katarzyna Buczkiewicz
  • 17/07/2019

Większość z kancelarii wie co to jest Chambers, Legal 500, IFLR 1000, Best Lawyers, IP Stars. Niektórzy prawnicy przywiązują do rankingów dużą wagę, szczególnie wieloletni partnerzy rekomendowani w rankingach (leading individual) i młodzi partnerzy, którzy chcą się w nich zaprezentować po raz pierwszy (up and coming, rising stars). Wyróżnienia indywidualne to prestiż nie tylko dla kancelarii.

img

Kultura feedbacku w branży prawnej

  • Paulina Pistor-Buława
  • 09/07/2019

Feedback, czyli informacja zwrotna – definicja jest krótka i konkretna, ale ma moc! Siła feedbacku zdumiewa coraz bardziej. To dlatego też budzi on tyle kontrowersji. To temat ważny, potrzebny i oczekiwany, zwłaszcza dla młodego pokolenia.

1 2 3 ... 8