img

LinkedIn – narzędzie do sprzedaży usług prawnych

  • Dorota Grzelińska
  • 06/08/2019

LinkedIn, to portal biznesowy najchętniej używany przez prawników. Rzeczywiście jest to doskonałe narzędzie do budowania relacji szczególnie, gdy docelowym klientem Kancelarii jest klient B2B.

img

Jak dostarczyć użyteczny prawniczy content w krótkim czasie?

  • Beata Okowiak
  • 13/03/2019

W nawiązaniu do artykułu Prawniku, jakość Twojego contentu wymaga poprawy!, przedstawiającego ciekawe wnioski na temat raportu State of Digital & Content Markting Survey, spójrzmy na wnioski i realną sytuację w kancelariach. Dobrze wiemy, że w obszarze generowania wartościowych treści łatwo nie jest.

img

Zaufaj mi, jestem prawnikiem

  • Dorota Grzelińska
  • 28/02/2019

Prawnik wykonuje zawód zaufania publicznego. Niestety według badań Trust in Professions 2018 w 2018 roku zaufanie do zawodu prawnika spadło, aż o 7 punktów procentowych w porównaniu z rokiem 2017. W zawodzie prawnika kluczowa jest merytoryka. Jednak, żeby ktoś mógł ją poznać, najpierw musi prawnikowi zaufać.

1 2