img

Jak znaleźć się na pierwszej stronie w Google?

  • Marta Franczak
  • 06/02/2020

Jedyną szansą, aby na stronę naszej kancelarii wszedł zupełnie nowy klient szukający pomocy prawnej przez wyszukiwarkę, jest pojawienie się na wysokiej pozycji pierwszej strony wyników. Co zrobić, żeby potencjalny klient szukający pomocy prawnej, trafił właśnie na naszą stronę?

img

Jakie treści powinny znaleźć się na stronie internetowej kancelarii?

  • Marta Franczak
  • 08/05/2019

Strona internetowa kancelarii prawnej jest podstawowym miejscem, w którym potencjalny klient będzie szukał informacji na temat prawników, zakresu działalności, warunków współpracy, a także danych kontaktowych. Co zrobić, aby strona była czytelna i przyjazna dla użytkownika oraz jak sprawić, żeby klient na nią trafił?

img

Jak dostarczyć użyteczny prawniczy content w krótkim czasie?

  • Beata Okowiak
  • 13/03/2019

W nawiązaniu do artykułu Prawniku, jakość Twojego contentu wymaga poprawy!, przedstawiającego ciekawe wnioski na temat raportu State of Digital & Content Markting Survey, spójrzmy na wnioski i realną sytuację w kancelariach. Dobrze wiemy, że w obszarze generowania wartościowych treści łatwo nie jest.

1 2 3