Marketing

PO CO kancelarii marketing?

 

Dzięki działaniom marketingowym świat dowiaduje się o naszym istnieniu. Kancelaria, która wprowadziła efektywne działania marketingowe pojawia się w świadomości odbiorcy na dużo wcześniej niż jego potrzeba zakupowa. Gdy nadejdzie więc moment decyzji o zakupie usługi prawnej, nasza kancelaria będzie na short liście do rozważenia. Chciałbyś na niej być, prawda?  Nie jest to takie trudne jak mogłoby się zdawać.

Działania marketingowe przygotowują grunt do sprzedaży naszych usług. Dzięki realizacji przemyślanej i spójnej strategii marketingowej właściwie komunikujemy się z rynkiem. Udoskonalamy naszą ofertę w odpowiedzi na potrzeby klientów, wskazujemy jej mocne strony. Pokazujemy i utrwalamy  pozytywny wizerunek i markę kancelarii oraz jej ekspertów, odróżniamy się od konkurencji, tworzymy relacje z klientami.

Jedną z podstawowych zasad marketingu i promocji kancelarii prawnej jest konsekwencja i długofalowość działań marketingowych. Tylko wtedy osiągniemy oczekiwane efekty.  Kancelarie prawne mają ograniczenia w działaniach marketingowych, ale nie oznacza to ich zakazu.  Profesjonalne budowanie wizerunku oraz realizowanie strategii marketingowej są kluczem do rozwoju i sukcesu Twojej kancelarii.

 

ZAKRES USŁUG:

  • Strategia marketingowa i plan marketingowy
  • Wdrożenie identyfikacji wizualnej kancelarii do wszelkich materiałów marketingowych
  • Materiały marketingowe
  • Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna
  • Sponsoring, wydarzenia konferencyjne/szkoleniowe
  • Wydarzenia branżowe
  • Działania lojalnościowe dla klientów kancelarii
  • Realizacja projektu rebrandingu
  • Sesje zdjęciowe
  • Realizacja bieżących marketingowych działań operacyjnych

 

KORZYŚCI DLA KANCELARII:

  • Stworzenie spójnego wizerunku kancelarii prawnej, jej identyfikacji wizualnej i spójnej komunikacji w różnych kanałach marketingowych
  • Budowanie świadomości marki kancelarii w grupie docelowej
  • Budowanie wizerunku eksperckiego prawników
  • Stworzenie narzędzi wspierających sprzedaż usług kancelarii
  • Zbudowanie relacji z klientami
  • Stałe informowanie otoczenia o aktywnościach i sukcesach prawników kancelarii.