Social media

PO CO kancelarii aktywność w social media?

 

Media społecznościowe to okno na świat dla działań kancelarii, żywy organizm komunikacji biznesowej i wsparcia sprzedaży. To tutaj każdego dnia buduje się wizerunek i relacje biznesowe.

Profile w social media pozwalają  tworzyć zaangażowaną w sprawy i życie kancelarii społeczność. Umiejętna komunikacja na profilu wprowadza odbiorcę w świat kancelarii, opowiada jej historię w nienachalny sposób. Publikowane posty potwierdzają ekspercką pozycję kancelarii, a prowadzone indywidualne dyskusje  prezentują doświadczenie jej prawników. To tutaj, w social media poszczególni prawnicy mogą budować swój wizerunek, wpływając jednocześnie na postrzeganie kancelarii jako zespołu ekspertów. Z inteligentnymi, otwartymi i przyjaznymi prawnikami chce się robić interesy. Tej sfery poznawczej i komunikacji nie zastąpi strona www, nie oddadzą materiały marketingowe oraz cała jednostronna komunikacja. To dlatego nie może Cię tutaj zabraknąć!

 

ZAKRES USŁUG – LINKEDIN, FACEBOOK:

  • Doradztwo w zakresie prowadzonych działań w social media
  • Audyt i strategia komunikacji w social media
  • Polityka social media [wewnętrzna]
  • Monitoring sieci, tworzenie contentu na potrzeby social media
  • Bieżące zarządzanie komunikacją, prowadzenie profili firmowych oraz indywidualnych
  • Monitoring sieci, raporty analityczne z podjętych działań, prezentacja wyników
  • Szkolenia z tematyki mediów społecznościowych, w szczególności z komunikacji oraz budowania eksperckiego wizerunku z wykorzystaniem LinkedIn

 

KORZYŚCI DLA KANCELARII:

  • Zwiększanie świadomości istnienia marki kancelarii
  • Zwiększenie zasięgu działania kancelarii
  • Budowanie wizerunku i wiarygodności, co wpływa na sprzedaż usług prawniczych
  • Efektywne wykorzystanie kanału on-line - profile w social media pracują na właścicieli nawet wtedy, gdy nie ma ich w sieci
  • Możliwość podwojenia szans sprzedażowych - tylu okazji do nawiązania kontaktu i pokazania się nie mielibyśmy w świecie off-line
  • Ułatwione utrzymywanie obecnych relacji biznesowych
  • Silny kanał wsparcia sprzedaży usług kancelarii.