Efektywne zarządzanie pracownikami

  •   Czy tylko Ty odpowiadasz za marketing w swojej kancelarii?
  •   Czy masz wrażenie, że Twój zespół się nie angażuje?
  •   A może zauważyłeś, że ciągle powtarzasz te same komunikaty, a pracownicy i tak powtarzają te same błędy?
  •   Sprawnie delegujesz zadania, czy może wszystkie bierzesz na siebie?

 

Jeśli na część pytań odpowiadasz twierdząco, pora wprowadzić zmiany i postawić na efektywne zarządzanie pracownikami.

 

Właściciele kancelarii prawnych często donoszą wrażenie, że nie mogą liczyć na swój zespół przy działaniach związanych z jej rozwojem. Bardzo często mają rację – w większości przypadków angażują się jedynie partnerzy, wspólnicy i pojedynczy pracownicy. Skutkuje to brakiem u kadry zarządzającej sił i czasu na podejmowanie działań sprzedażowych i marketingowych. My pomagamy to zmienić.

W ramach usługi efektywne zarządzanie pracownikami usprawniamy procesy w kancelariach prawnych, włączając zespół w aktywności związane z budowaniem wizerunku oraz pozyskiwaniem nowych klientów. Podpowiadamy partnerom jak przyjrzeć się kompetencjom pracowników, aby móc je wykorzystać do promocji kancelarii, wspólnie sprawdzamy, dlaczego zespół dotychczas nie angażował się w rozwój kancelarii oraz wspieramy proces wdrożenia modelu skutecznego zarządzania ludźmi.

 

Jak przebiega wdrażanie usługi?

  1. Consultant ILC przeprowadza ze wspólnikami / partnerami kancelarii spotkanie, podczas którego wspólnie określamy cele / plany, jakie Klient chce osiągnąć
  2. Opracowujemy plan pracy z zespołem oraz z partnerami kancelarii, który dzielimy na etapy
  3. Przeprowadzamy spotkania z pracownikami, podczas których analizujemy m.in.:
    •   kompetencje miękkie
    •   barier w działaniach
    •   wewnętrzne i zewnętrzne motywacje
    •   wyznaczamy planu działań
  4. Tworzymy dedykowany system motywacyjny dopasowany do specyfiki kancelarii
  5. Prowadzimy szkolenia dla pracowników, przygotowując ich do udziału w działaniach sprzedażowych oraz marketingowych kancelarii
  6. Nadzorujemy wdrożenie nowych procesów. Analizujemy poszczególne działania i regularnie spotykamy się z partnerami oraz pracownikami, aby omówić ich efekty